Organizace přítomnosti žáků 1. stupně ve škole od 25. května

Vážení rodiče,

přečtěte si pozorně pokyny pro vstup a pobyt Vašich dětí ve škole, pokyny k organizaci jsou závazné a vyplývají z dokumentů MŠMT a z hygienických požadavků.

Příchod žáků do školy je časově rozvržen – konkrétní rozpis bude zaslán

Příchod do školy:

  • určený vchod do školy – hlavní vchod
  • žák přichází ke škole 5 minut před stanoveným časem (ne dříve)
  • ústa a nos má žák zakrytý rouškou 
  • před školou dodržuje odstup 2 metry
  • do školy vchází na pokyn pedagoga nebo školníka
  • vstup do školy je umožněn pouze žákům
  • při prvním vstupu odevzdá čestné prohlášení podepsané zákonnými zástupci s datem 24. nebo 25. 5. 2020 (ne dřívějším)
  • při každém vstupu do školy bude žákovi změřena teplota bezkontaktním teploměrem; v případě, že bude žákovi naměřena zvýšená teplota nebo bude vykazovat některé další příznaky nemoci COVID-19, bude žák izolován od ostatních, kontaktováni budou zákonní zástupci, kteří jsou povinni si své dítě ihned vyzvednout a bude informována hygienická stanice. Totéž platí, pokud se příznaky nemoci objeví v průběhu výuky.
  • při každém vstupu žák použije připravenou desinfekci na ruce
  • každý žák musí mít na den k dispozici minimálně 2 roušky a sáček na uložení roušky
  • žák bude první den vybaven psacími potřebami a sešity (papíry), pro následující dny dostane pokyny od vyučující

V budově školy:

  • žák se pohybuje pouze v prostorách vymezených školou
  • žáci nosí ve společných prostorách roušky (chodba, WC apod.)
  • ve společných prostorách žáci dodržují odstup 2 metry
  • žáci jsou povinni dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování (po předchozím upozornění zákonného zástupce žáka) je důvodem k nevpuštění žáka do školy a jeho vyřazení

Ve třídě:

  • složení skupiny žáků (max. 15 žáků) je neměnné pro dopolední i odpolední blok po celou dobu docházky, složení určuje vedení školy
  • v lavici sedí vždy jen jeden žák, rozsazení žáků ve třídě určí vyučující a je neměnné
  • o použití roušky rozhoduje vyučující; po sejmutí si každý žák ukládá roušku do sáčku
  • přestávky v průběhu přípravy určuje vyučující
  • po každém vzdělávacím bloku si žáci umyjí a desinfikují ruce
  • škola vede evidenci docházky žáků; v případě, že se žák výuky nezúčastní, zákonný zástupce žáka jeho nepřítomnost omlouvá na tel. čísle 378 028 731

Školní stravování

  • žáci budou do jídelny odcházet ve stanovených skupinách s pedagogickým pracovníkem
  • při příchodu do jídelny budou dodržovat stanovená hygienická pravidla (rouška, odstupy, desinfekce rukou před vstupem do školní jídelny apod.)
  • do jídelny vstupují na pokyn učitele
  • jídlo, nápoj i příbory budou žáci dostávat od personálu školní jídelny na podnos
  • ve školní jídelně usedají na místa určená pedagogickým pracovníkem tak, aby byl dodržen stanovený odstup
  • při jídle si žák odloží roušku do svého sáčku, po jídle si roušku opět nasadí
  • z jídelny odchází se svou skupinou na pokyn pedagogického pracovníka

Odchod ze školy:

  • žáci, kteří nepůjdou na oběd, budou odcházet ze školy postupně na pokyn vyučujícího tak, aby byla dodržena hygienická pravidla
  • žáci, kteří půjdou na oběd a neúčastní se odpoledního bloku, budou odcházet ze školy hlavním vchodem postupně na pokyn vyučujícího tak, aby byla dodržena hygienická pravidla
  • pokud se žák účastní odpoledního bloku (školní družina) – bude v čase uvedeném na přihlášce přiveden k hlavnímu vchodu – žádáme zákonné zástupce, aby tento čas dodržovali; pedagogický pracovník zde s dětmi nemůže čekat

Děkujeme za Vaši spolupráci.

Ke stažení

Komentáře nejsou povoleny.