Rozšířená výuka

Upozornění pro žáky 22. ZŠ, kteří jsou již zařazeni do rozšířené výuky cizího jazyka od 3. ročníku, že již nemohou podávat přihlášky k rozšířené výuce informatiky nebo tělesné výchovy v 6. ročníku.

INFORMATIKA (6. ročník)

Obsah a forma výuky

Žáci mají 3 hodiny informatiky týdně (6. a 9. ročník) nebo 2 hodiny týdně (7. a 8. ročník).  Výuka probíhá v moderně vybavené počítačové učebně. Při hodinách si žáci vyzkoušejí nejen práci na počítačích, ale i práci na tabletech.

Cílem rozšířené výuky informatiky je prohloubit a více upevnit základní dovednosti při práci s počítačem. V průběhu vyučování se žáci seznámí postupy práce v textovém editoru, tabulkovém procesoru, prezentačním editoru, databázovém editoru a klientu elektronické pošty.

Získají základní dovednosti při vyhledávání a zpracování informací ze sítě Internet, při práci s počítačovou grafikou, tvorbě webových stránek. Dále získají hlubší znalosti z oblasti hardwaru, softwaru či počítačových sítí.

Informace k výběrovému řízení na školní rok 2017/2018

Výběrové řízení se skládá ze dvou částí: znalostní písemný test a dovednostní praktický test. Obsah znalostního písemného testu z matematiky a všeobecného přehledu je v rozsahu učiva 5. ročníku základní školy.

Termíny

Termín odevzdání přihlášek: 22. května 2017

Termín konání výběrového řízení: 29. května 2017 od 8.00

Sraz všech přihlášených je 7.50 ve vestibulu školy. Žáci si přinesou s sebou: psací potřeby, přezůvky. Ti, kteří nejsou žáky 22. ZŠ Plzeň přinesou navíc potvrzení o samostatném odchodu (ke stažení níže). Neúčast ze zdravotních důvodů lze předem omluvit (nejlépe emailem). Poté lze domluvit náhradní termín výběrového řízení.

Kontaktní osoba: Ondřej Hajduch (hajduchon@zs22.plzen-edu.cz)

Okruhy testů

Znalostní test:

Dovednostní test:

Kritéria pro splnění podmínek výběrového řízení

Výsledky výběrového řízení jsou zpravidla zveřejněny na webových stránkách cca. po 16. hodině v den konání výběrového řízení, resp. na dveřích hlavního vchodu do školy.

Rozhodnutí ředitelky školy o zařazení do 6. třídy s rozšířenou výukou informatiky je zpravidla možné si osobně vyzvednout od dalšího týdne po konání výběrového řízení  v kanceláři školy (od 7.30 do 15.30) nebo na požádání je zasláno poštou.

Ke stažení

Přihláška do třídy s rozšířenou výukou informatiky (PDF)

Potvrzení o samostatném odchodu žáka (PDF)

Ukázka znalostního testu (PDF)

Ukázka dovednostního testu (PDF)

TĚLESNÁ VÝCHOVA (6. ročník)

Informace k výběrovému řízení na školní rok 2017/2018

Výběrové řízení se skládá ze základních disciplín:

Termíny

Termín odevzdání přihlášek: 22. května 2017

Termín konání výběrového řízení: 29. května 2017 od 14.00

Žáci si přinesou sportovní oblečení. Žáci mimo 22. ZŠ přinesou též potvrzení o samostatném odchodu.

Kontaktní osoba: Jan Kohut (kohutja@zs22.plzen-edu.cz), Yveta Pompová (pompovayv@zs22.plzen-edu.cz)

Kritéria pro splnění podmínek výběrového řízení

Rozhodnutí ředitelky školy o zařazení do 6. třídy s rozšířenou výukou tělesné výchovy je možné si osobně vyzvednout od dalšího týdne po konání výběrového řízení  v kanceláři školy (od 7.30 do 15.30) nebo na požádání je zasláno poštou.

Ke stažení

Přihláška do třídy s rozšířenou výukou tělesné výchovy (PDF)

Potvrzení o samostatném odchodu žáka (PDF)

CIZÍ JAZYK (3. ročník)

Okruhy testů

Tematické okruhy k přijímacím zkouškám do jazykové skupiny 3. ročníku:

Zkouška zahrnuje část písemnou, jejíž součástí je poslech, a část ústní.

Informace k výběrovému řízení na školní rok 2017/2018

Termín odevzdání přihlášek: 22. května 2017

Termín konání výběrového řízení: 29. května 2017 od 8.00

Žáci si přinesou s sebou: psací potřeby, přezůvky. Žáci mimo 22. ZŠ přinesou též potvrzení o samostatném odchodu.

Kontaktní osoba: Jaroslava Honsová (honsovaja@zs22.plzen-edu.cz), Michaela Krumlová (krumlovami@zs22.plzen-edu.cz)

Přihláška do třídy s rozšířenou výukou cizího jazyka (PDF)

Potvrzení o samostatném odchodu žáka (PDF)

Rozhodnutí ředitelky školy o zařazení do 3. třídy s rozšířenou výukou cizího jazyky je možné si osobně vyzvednout od dalšího týdne po konání výběrového řízení  v kanceláři školy (od 7.30 do 15.30) nebo na požádání je zasláno poštou.

Poslední aktualizace: 31. 8. 2016